Sociale Media voor ondernemers (deel 2) – Een les in Linkedin technieken

Spreker: Paul MARIS, Certified Digital Marketing Consultant & Trainer

Steeds vaker horen we allerlei argumenten over waarom er nog geen gebruik gemaakt wordt van de mogelijkheden van LinkedIn. Aan de andere kant neemt de interesse onder marketeers toe. Voor B2B-marketing is LinkedIn het uitgelezen platform voor ‘social selling’ of ‘B2B lead generation’. Het biedt veel mogelijkheden, is effectiever en goedkoper dan je denkt. Een aantal mythes – soms open deuren, maar nog steeds vaak gehoord – ontkracht en uitgelegd.

Over Paul Maris: Certified Digital Marketing Consultant & Trainer @WSI (https://www.digitalstrategieswsi.be)
Gedurende een carrière van meer dan 25 jaar in de farmaceutische industrie deed Paul ervaring op in marketing, sales, general management, leadership en strategie. Nu helpt hij ondernemers te groeien door het uittekenen en implementeren van de juiste digitale marketingstrategie, aangepast aan de specifieke noden en marktsituatie van elke onderneming. Hij geeft hierover ook graag training en coaching.

Bedankt voor uw inschrijving.
We hebben een bevestigingsemail gestuurd.
Geen email ontvangen, neem even contact op via info@bbcl.be.

Tot slot, geef je even mee bekendheid aan onze evenement door te delen via één van de "Social Knoppen".

Share This